miercuri, 28 iulie 2010

Cand esti inselat...


Hmmm... am trecut si eu printr-o perioada ingrozitor de proasta, am simtit ca sufletul mi s-a facut bucati si lumea si-a pierdut echilibrul. Ok, asta a fost de mult, intr-un final mi-a trecut. Am ajuns la concluzia ca intr-o relatie comunicarea este esentiala. Comunicarea face si desface o relatie. Pana si ideea de a-ti spune pe fatza la un moment dat ca nu merge si se pare mai buna decat sa te insele.
Te poate insela din doua motive:
1. S-a plictisit de tine
2. Ai gresit cu ceva
Trebuie sa ne punem in pielea celuilalt, sa ne intrebam ce am gresit noi, de partenerul a simtit nevoia sa caute in alta parte. Lucrurile nu sunt atat de simple si vina e mereu impartita.
Dar totusi, ce facem atunci cand suntem inselati? Exista un principiu... daca cineva inseala o data, poate sa nu o mai faca si a doua oara (poate si-a dat seama ce dream girl/boy are langa el/ea); dar daca inseala a doua oara, sigur o va face si in continuare. Daca cineva incepe sa insele oricum acea relatie va incepe sa scartaie.
Merg pe o regula: esti inselat, termini relatia. Scurt si rapid. Nu la modul cum procedeaza unii, cu plansete, discutii care nu se mai termina...
CU CAT AMANI MOMENTUL, CU ATAT PETRECI MAI MULT DIN VIATA TA ALATURI DE O FEMEIE CARE NU TE RESPECTA.
Desigur, aici eu vorbesc despre cei care nu sunt inca casatoriti. Acolo altfel se pune problema. Astept parerile voastre.

12 comentarii:

  1. este valabil in ambele sensuri si la ambii parteneri:"CU CAT AMANI MOMENTUL, CU ATAT PETRECI MAI MULT DIN VIATA TA ALATURI DE O FEMEIE/UN BARBAT CARE NU TE RESPECTA... CARE O VA FACE DIN NOU

    RăspundețiȘtergere
  2. deci,ce faci cand esti inshelat?itzi zic eu..daca afli din alte surse si ea inca nu stie,ii raspunzi cu aceeasi moneda,dar ceva mai incendiar...cu ceva amica buna,daca nu chiar sora sa..o sa fie o miscare de imagine pt tine,care tzi`a fost afectata dupa acea intamplare.eu merg pe principiu ca barbatul este un "pradator" iar femeia 'prada"..deci..nu trebuie sa afirmi public ca ai suferit de pe urma experientei pentru ca te faci putzin de rushine,ridici capul sus si mergi mai departe,dar nu inainte de a "rasplati" cumva actiunea ei.....O femeie nu inseala din lipsa de respect asa cum afirmi tu,insheala din instinct sau din dorintza de a primi ceva care nu ii este oferit...asa ca, comunicarea este vitala..si nu are nici cel mai mare rol de a distruge o relatzie asa cum insinuezi tu
    PS nu ai cum sa te pui in pielea femeii,ai ajunge la spitalul de nebuni

    RăspundețiȘtergere
  3. In calitate de cel mai bun prieten, sfatul meu e sa te faci GAY!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu sunt de parere ca ma fac de rusine spunand ce mi s-a intamplat. Conteaza ca altcineva sa nu faca aceeasi gresala pe care am facut-o eu.
    O femeie simte nevoia sa fie apreciata si de alti barbati. Un motiv pentru care o femeie ar fi dispusa sa cunoasca un alt barbat, este acela ca de multe ori partenerul ei de viata ii da impresia ca ar fi rezervata pentru el si nimeni altcineva nu are acces atat timp cat el este prin preajma. Flirturile nevinovate pot duce la cu totul altceva. Un alt motiv ar putea fi faptul ca relatia nu mai este la fel de frumoasa ca la inceput si femeia, fiind mai romantica din fire decat barbatul, vrea sa traiasca din nou cateva clipe de adolescenta.
    Cat despre atitudinea fata de cea care te-a inselat... eu cred asa: atitudinea ta vorbeste despre TINE, nu neaparat despre ce ti s-a facut. Daca esti un domn in general, esti domn si la suparare. Intelegi tu ce vreau sa spun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Viata ne invata ca oamenii pot fi imprevizibili. Un om nu poate garanta bunele intentii ale altuia pentru ca nici nu poti ajunge sa cunosti un om atat de bine, atat de profund, incat sa poti garanta pentru el...

    Ai dreptate, comunicarea face totul, dar ce te faci cand cea de langa tine nu-si da seama ca nu esti multumit de relatia pe care o aveti? Ea crede ca totul e perfect si ca face totul bine si de fapt, tu esti nemultumit aproape in totalitate? Si nu doresti sa-i spui asta, ca sa nu o superi, ca ti-e draga, asa cum e, cu toate acele stangacii pe care le face/spune si atunci cauti in alta parte ceea ce ti-ai dori sa gasesti la ea!

    Cred ca cele 2 variante merg mana in mana; e clar ca din moment ce ai gresit cu ceva, si-a pierdut si din interes si ca s-a plictisit de tine… cine se mai pune in pielea celuilalt in ziua de azi? cand toata lumea trage sa-i fie lui bine, si abia apoi celorlalti?!

    Si eu merg pe principiul : te-a inselat, pui punct… si de la capat, dar cu altcineva :D
    Plansetele nu isi au rostul atunci cand ai inselat cu buna stiinta, ca daca asta se afla, relatia s-a dus! Dar e ceva la ce te astepti, adica inseli cu riscul ca la un moment dat tot se va afla!

    Ce bine ar fi, daca am sti de la inceput sau chiar de dinainte ce fel de om e, ce urmeaza sa se intample si daca am putea fericiti alaturi de acea persoana! Ne-ar scapa de suferinta provocata dupa ce descoperim ca ne-a dezamagit asteptarile!
    Depinde de fiecare in parte cum reactioneaza cand afla ca a fost inselat, pentru unii exista si o a doua sansa pe care e bine sa le-o dai oamenilor, dar de cele mai multe ori te dezamagesc si a doua oara, sau... pur si simplu nu va mai fi la fel… E o tema discutabila asta cu inselatu’, dar mai las si pe altii sa comenteze… :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am o teorie, sa imi spui daca gresesc.
    Cred ca ai suferit din dragoste .. mai mult ca sigur ai fost lasat si inca nu ai reusit sa treci peste.
    De aici si toate blogurile ce par sa se invarte in jurul aceluiasi subiect. Ar trebuii sa lasi totul in urma si sa te concentrezi asupra fericirii tale. S`ar putea sa sune a tampenii dar mintea e cel mai mare dar de il avem de la Dumnezeu, si daca nu ai grija de ea te poate distruge fara sa iti dai seama.
    Te concentrezi prea mult la ce ai pierdut, incearca sa vezi jumatatea plina a paharului.
    Sti cum e cand iti cumperi un telefon nou si cand mergi pe strada vezi numai persoane ce au telefon ca al tau? Asta e creierul nostru ce iti "da" ceea ce vrei, te face sa observi doar lucrurile la care te concentrezi.
    Lasa necazurile si problemele sa treaca, vezi jumatatea plina a paharului, orice in viata are doua parti, cea buna si cea rea, depinde care vrei sa o vezi.
    Stii cum spune in filmul The Secret, daca te concentrezi la ceva destul de mult "universul" va gasi o cale sa aduca la tine acel lucru la care te gandesti .. eu nu asa vad lucrurile, daca te concentrezi la ceva destul de mult mintea ta va gasi o solutie sa te duca acolo, va gasi o solutie sa iti dea acel lucru care il vrei.
    Imi place cum scrii, dar nu imi place ca te invarti in jurul aceluiasi subiect.
    Cand o sa vad o poveste vesela ?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim... Este adevarat ca am suferit din dragoste. Important este cum treci peste despartire. O despartire va fi intotdeaua dureroasa, indiferent daca decizia vine din partea lui sau a ei. Statistic vorbind, fiecare trece prin neplacerile catorva despartiri pana isi gasesc jumatatea. Tin sa te anunt ca eu am trecut peste. Si am invatat ceva foarte important pentru un barbat: SA FIE BARBAT. Mai mult, acum am un plan pentru propria viata... desigur nu pentru intreaga viata pentru ca lucrurile se pot schimba de la o zi la alta (apare neprevazutul). Important e ca stiu incotro ma indrept.
    Trebuie sa-ti traiesti viata, viata ta, cu greselile si succesele tale! Si mai ales sa inveti macar din propriile tale greseli, sa nu le repeti la nesfarsit. Asta incerc eu sa transmit prin aceste postari.
    P.S. Urmeasa cat de curand si o "poveste vesela" :P

    RăspundețiȘtergere
  8. urat comentariul de la primul anonim !!!!! nu poti sa spui ca femeia este prada sau poate asa iti place tie sa o vezi din frica care o ai in interior fata de femei! si sa iti mai spun ceva daca intradevar ajungi sa inseli este pt ca nu merge ceva intre parteneri si aici e vina ambilor nu numai a femei sau a barbatului, ca sa nu vorbim de inselatul din instict, hai sa fim seriosi !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. ok dar cum ramane cu baietii care inseala???ei dc inseala?si mai ales cum au tupeul sa-ti spuna k te iubesc k esti cea mai frumoasa,cea mai buna bla bla bla,ca apoi sa afli ca de fapt mai are pe altcineva????e naspa.....am ajuns sa cred k toti sunt niste mincinosi...fara inima,fara sentimente!!!!!fara suparare(pt cei care nu se cred asa)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ziceai ca ai invatat ceva foarte important pentru un barbat: SA FIE BARBAT. Daca ERAI BARBAT, nu ajungeai in postura de barbat inselat. Toata lumea doar condamna pe cei/cele care inseala, dar nimeni nu se intreaba DE CE A INSELAT? Problema este mult mai adanca... mai ales in relatiile de lunga durata si cu siguranta cel/cea care a fost inselat/a a avut greselile lui/ei si e important sa le recunoasca si sa faca ceva pentru a indrepta situatia. Orice se poate, numai sa vrei si bineinteles sa mai existe iubire...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ar trebui sa taceti . Florin a fost un adevarat barbat, un addevarat domn. Din pacate, neprevazutul a aparut cu adevarat. Azi a murit. Odihneste-te in pace, Florin! :((

    RăspundețiȘtergere
  12. Vroiai sa inveti metode de a afla o parola ?
    Viziteaza site-ul meu, daca vrei sa afli parola
    persoanei iubite sa vezi cat de incredere este ea
    sau prietenii tai , afla ce cred despre tine!
    sau alte motive pentru care vrei parola.....
    Pachetul contine informatii pas cu pas, scris, audio si poze.
    http://mmc-system.ro/hackers/home_page.html

    RăspundețiȘtergere